למה רוב הישראלים הם כהי שיער ועיניים אבל הדוגמנים בפרסומות דומים לשוודים

גולף, H&O, קרייזי ליין, רנואר, אפריל או פוקס: בשעה שכמעט כל תחום אחר הולך ומשתנה, בפרסום האופנה והקוסמטיקה נשמרת ההגמוניה הבלונדינית, ו"היופי הישראלי" רשום בטאבו על שמה של בר רפאלי תכולת העיניים. האם זו התאמה למגמה עולמית או ביטוי חסר מודעות לאפליה נמשכת

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל

זו היתה אמורה להיות הפריצה הגדולה שלה מאז הופעתה ב"האח הגדול": במארס השנה לוהקה טהוניה רובל לסרטון הפרסומת החדש של רשת הקוסמטיקה אפריל, לצד הדוגמנית אסתי גינזבורג, המשמשת זה שנים כפרזנטורית של הרשת. אבל כשרובל הגיעה לסט הצילומים, והתוודעה לתפקיד המצפה לה, הדברים נראו לה מבטיחים פחות.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ