הצצה להיכל המותרות הגדול בעולם

הקונים שרוצים ערכים אחרים, הלוגואים שאיבדו מכוחם, התחרות העזה בתחום: תאגיד היוקרה הגדול בעולם - LVMH של ברנאר ארנו - הבין שהנסיבות מחייבות שינוי תדמית והפיכתו מטורף כוחני ותאב רווחים לידיד האנושות. כך זוכה החודש פריז ב"מוזיאון לואי ויטון" - מוזיאון אמנות חדש בעיצוב פרנק גרי

ונסה פרידמן
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
ונסה פרידמן
ניו יורק טיימס

ברנאר ארנו, בן 65, יו"ר ומנכ"ל LVMH (לואי ויטון מואט הנסי) יושב בחדר הישיבות ספון העץ שלו בתאגיד, הרחק מעל אוטופיית קניית־המותרות של שדרות מונטן בפריז, ומחייך. באמת מחייך: העיניים מצטמצמות, השיניים בוהקות. אפשר אפילו לומר שהוא קורן. יש בכך משהו מעט מדאיג. פניו של ארנו מוכרות בכל רחבי אירופה, אך לרוב כפני פוקר אדישות, העיניים כהות מתחת לגבות אפורות כבדות. ממרום מטר שמונים וארבעה סנטימטריו, לבוש תמיד ללא רבב בחליפה כהה, הוא נתפש כדמות מיתית ומעורר יראה וכבוד כמו אלו שעורר סטיב ג'ובס בארה"ב. במשך שנים הוא נודע בכינוי "הזאב במעיל הקשמיר".

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ