ג'ון גליאנו: האיש השנוא של תעשיית האופנה חוזר לסיבוב נוסף

כבר קרוב לארבע שנים, מאז ההתבטאויות האנטישמיות שלו, ג'ון גליאנו הוא האיש השנוא של תעשיית האופנה. אז מה הניע את רנצו רוסו, הבעלים של קבוצת דיזל, להציב אותו בראש של בית האופנה היוקרתי מרג'יאלה, שגם מנוגד לו לגמרי בסגנונו

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שחר אטואן

מערכת האופנה היא מנגנון סובלני למדי: למרות קוצר הרוח המאפיין אותה, היא נכונה לקלוט לתוכה, במעגליות, את מה שדחתה בשאט נפש רק כמה חודשים קודם לכן. או כמה שנים. קחו לדוגמה את ג'ון גליאנו, שעד פברואר 2011 היה המנהל האמנותי של בית דיור. פחות מארבע שנים עברו מאז הקיאה אותו המערכת בשל הביטויים הגזעניים והאנטישמיים שהשמיע בבר פריזאי ועד שמונה על ידי רנצו רוסו - המייסד והבעלים של המותג דיזל, השולט בשורה של מותגי יוקרה ובהם מרטין מרג'יאלה ומארני – לראשות בית מרג'יאלה. ועם זאת, הפעם התהליך המעגלי לא התקבל כמובן מאליו, וההודעה יצרה הדף תקשורתי גדול כאילו היתה אבן שהושלכה לאגם. אחרי הכל, אז, בפברואר 2011, הפך המעצב הגיברלטרי בין לילה מגאון מהולל לשוטה מקולל, ואף שהביע חרטה מעל כמה במות, נשפט ונקנס ובילה תקופה ממושכת בגמילה מסמים, יש כאלו שעדיין מתקשים למחול לו. מה הניע אם כך את רוסו להכריז בחודש שעבר על המינוי החדש, והאם יש כלל סיכוי לצעד השנוי במחלוקת הזה?

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ