העידן שבו גם מעצבי האופנה צריכים להיות יפים

שתי תוכניות טלוויזיה חדשות — "קרן האופנה", על אחורי הקלעים של תחרות המעצב הצעיר החשובה בארה"ב, ו"בית DVF", עם המעצבת דיאן פון פירסטנברג — מגלות מה באמת חשוב היום באופנה. ולא, זו לא היצירתיות

ונסה פרידמן
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
ונסה פרידמן
ניו יורק טיימס

בפרק הראשון של סדרת הטלוויזיה הדוקומנטרית "The Fashion Fund" בערוץ אוביישן, ששודר בסוף אוקטובר בארצות הברית, הופיעה סצינה שמלמדת על המציאות בעולם האופנה הנוכחי יותר מכל תיעוד שראיתי עד כה. הסדרה מספקת הצצה אל אחורי הקלעים של תחרות מועצת מעצבי האופנה האמריקאים וקרן האופנה של "ווג" — שהפרס בה הוא הגדול מכולם למעצב אמריקאי מתחיל — ובפרק הראשון נראים עשרת השופטים בתחרות יושבים סביב שולחן גדול ודנים במועמדים לפרס. השופטים — עורכים של מגזיני אופנה (אנה וינטור ומארק הולגייט מ"ווג" האמריקאי), מנהלים בכירים (סטיבן קולב ממועצת מעצבי האופנה האמריקאים ואנדרו רוזן מתיאורי), נציגי רשתות קמעונאיות (קן דאונינג מנימן מרקוס וג'פרי קלינסקי מנורדסטרום) ומעצבים (ג'נה ליונס מג'יי קרו, ריד קרקוף ודיאן פון פירסטנברג, וכן דייוויד נוויל ומרקוס ויינרייט מראג אנד בון, שכנראה נחשבים לאדם אחד) — צופים בסרטונים הנלווים למועמדויות ומצמצמים את הרשימה לעשרה שמות. ברגע נתון הם דנים במעצב הנעליים פול אנדרו (שבסופו של דבר זכה בפרס). הם מדברים בחיוב על עבודתו. ואז אומר קולב, "הוא גם יפה". "ידעתי שמישהו יגיד את זה בשלב מסוים", אומר שופט אחר. "זה עוזר", משיב קולב.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ