למה "טכנולוגיה לבישה" לא נכנסת לאופנה?

המשקפיים של גוגל והשעון של אפל הם רק קצה הקרחון: הטכנולוגיה הלבישה הולכת ונכנסת לחיינו באביזרים, צמידים, ובגדים. אבל למרות היתרונות הברורים עדיין מדובר באופנה לגיקים בלבד

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
סהר שלו

כולם מדברים על טכנולוגיה לבישה, אבל אף אחד עדיין לא ממש לובש אותה. התעשייה הזו (באנגלית "wearables"), שכבר מגלגלת מיליארדים, כוללת למשל את הצמידים החכמים שמנטרים את הפעילות הפיזית של המשתמש, את משקפי גוגל ואת השעון החדש של חברת אפל. כולם מנסים להתחרות על לבם של המשתמשים למרות שרק מעטים מהם מצליחים להציע מוצרים אופנתיים שיקרצו גם לקהל הרחב ולא רק לקומץ גיקים שמאמצים טכנולוגיות במהירות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ