ריהאנה היא הפנים החדשות של מותג הספורט פומה

לפי ההסכם עם המותג הוותיק תשמש כוכבת הפופ מעצבת ראשית של מוצרי הנשים ו"שגרירה בינלאומית" של המותג. פומה: "מחקרי שוק הראו שריהאנה, למרות העובדה שאינה ספורטאית, היא אייקון עבור קהל היעד שלנו"

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
סהר שלו

חשבון האינסטגרם של כוכבת הפופ האמריקאית ריהאנה בישר ביום שלישי למעריציה על הסכם שיתוף פעולה בין הזמרת ובין חברת הספורט הגרמנית פומה, הסכם שבמסגרתו ריהאנה תשמש מעצבת ראשית של מוצרי הנשים ו"שגרירה בינלאומית" של המותג. הזמרת צילמה עצמה נועלת נעלי פומה במהלך הפגישה שלה עם מנהלי החברה במטה המותג בגרמניה.

לפי הידיעה לעיתונות שהוציאה החברה, ריהאנה "תעבוד עם פומה על עיצוב וריענון הסגנון הקלאסי של פומה כמו גם על עיצוב פריטים חדשים שיתווספו למלאי". בנוסף מסר אחד ממנהלי החברה, ביורן גולדן, בראיון: "מחקרי שוק הראו שריהאנה, למרות העובדה שאינה ספורטאית, היא אייקון עבור קהל היעד שלנו, והיא זו שתחזק את המותג בתקופה שאנחנו זקוקים מאוד לחיזוק".

הניסיון של פומה להחזיר למותג אפיל סקסי מגיע אחרי תקופה קשה למותג שהצליח לגדול משמעותית בתחילת שנות ה-2000 כששם דגש על מוצרי לייף־סטייל ופחות על מוצרי ספורט, אבל מאז איבד תנופה. בראיון ל"וול סטריט ז'ורנל", אמר מנהל השיווק של פומה שהחברה ניכשלה בגלל מגוון המוצרים שלה, שעליהם הטביעה את הלוגו של פומה, ממשקפיים ועד בשמים, "חוסר בהירות שגרם לצרכנים לא להבין מה עומד מאחורי המותג", הוא אמר. "באופן מוזר, ספורט לא היה מה שעשינו במהלך השנים האחרונות".

השימוש של מותגי ספורט בכוכבים אינו חדש: הראפר ג'יי זי שיתף פעולה עם חברת ריבוק, אדידס שיתפה פעולה עם הראפר פארל ווילאמס, ריטה אורה וגם עם קניה ווסט, אחרי שנפרד מנייקי. אבל למרות זאת, שיתוף פעולה בסדר גודל כמו עם ריהאנה הוא שלב חדש בקשר שבין אייקונים מעולם הפופ ומותגי ספורט, לפחות באופן שבו מוצג שיתוף הפעולה הנוכחי והתפקיד של ריהאנה בו. "ספורט ולייפסטייל הולכים יד ביד היום", אמר גולדן, "הבגדים של מותגי הספורט אינם שמורים רק לחדרי הכושר, וריהאנה תצטרך להתאמן הרבה יותר מספורטאים כדי להישאר בכושר שלה".

ריהאנה, שמוערכת גם כאייקון אופנה, ידועה בנעלי הרטרו שלה ובבגדים הספורטיביים שאותם היא לובשת על הבמה וברחוב. "היא, באופן טבעי, מעורבת בצד הזוהר של החיים", אמר גולדן, "אבל היא גם ספורטיבית, וזה שילוב מושלם עבורנו". בנוסף, האימג' שלה, כזמרת בעלת כושר עם חוש אופנתי, עשוי לעזור למותג.

ריהאנהצילום: אי־פי

השנה יצאה פומה עם קמפיין השיווק הגדול ביותר שלה מזה שנה, שבמרכזו הסלוגן "Forever faster", עם ספורטאים כמו האצן אוסיין בולט ושחקן הכדורגל מריו בלוטלי. ריהאנה תהיה הפנים החדשות של הקמפיין.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ