אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לא רחוק ממגדל אייפל - סיכום שבוע האופנה בפריז

E
שתפו בפייסבוק

עזרא מילר גנב את ההצגה מקארדי בי, ז'יבנשי הציג קולקציית קיץ הקוראת לשוויון מגדרי וסטלה מקרטני דיברה בגנות הגרין־ווש וג'יג'י חדיד נאלצה להדוף אשה שהתגנבה למסלול התצוגה. סיכום שבוע האופנה בפריז

השואו | איסי מיאקי

על מסלול התצוגה של בית האופנה היפני איסי מיאקי המתינו דוגמניות בבגדים תחתונים בצבע גוף, מוכנות להציג את קולקציית הבכורה של המעצב הראשי החדש, סאטושי קונדו. עם הישמע המוזיקה הקצבית, השתלשלו מהתקרה חישוקים גדולים שעליהם נמתחו שמלות הקולקציה החדשה. הדוגמניות השתחלו לתוכן, והחלו לרקד על המסלול בדגמי הפליסה המזוהים עם המותג, שיצרו אפקט קופצני.

| התצוגה של איסי מיאקי

| התצוגה של איסי מיאקי

| התצוגה של איסי מיאקי

ההשראה | ז'יבנשי

בעבודה על קולקציית קיץ 2020 של בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי הסתייעה המעצבת קלייר וייט קלר בספרה של אליסון יארו: 90s Bitch: Media, Culture, and the Failed Promise of Gender Equality — שבו היא טוענת כי השמצתן של נשים כמו הילרי קלינטון, אניטה היל ואחרות ביססה את הקרקע לעבריין מין כנשיא טראמפ. וייט קלר הבריטית היגרה לניו יורק ב– 1993. הקולקציה החדשה שלה, 1993 NY Paris, נשענת על זיכרונותיה מהעשור ההוא ומתהלכת על התפר שבין ניו יורק לפריז.

| התצוגה של ז'יבנשי

| התצוגה של ז'יבנשי

ההפתעה | דריס ואן נוטן וכריסטיאן לקרואה

במשך חמשת החודשים שקדמו לתצוגת קולקציית קיץ 2020 שלו, המתיק המעצב הבלגי ואשף ההדפסים דריס ואן נוטן סוד שהוא בגדר חלום רטוב לחנונים של אופנה: שיתוף פעולה עם המעצב הצרפתי המיתולוגי כריסטיאן לקרואה. התוצאה כוללת הדפסי נקודות ומשטחי צבע עזים, ז'קטים מחוייטים קצרים, כתפיים מודגשות, הדפסי חיות, נוצות ועוד קצת נוצות.

| התצוגה של דריס ואן נוטן וכריסטיאן לקרואה

| התצוגה של דריס ואן נוטן וכריסטיאן לקרואה

| התצוגה של דריס ואן נוטן וכריסטיאן לקרואה

הדיבור | משבר האקלים

ערב התצוגה שלה, כינסה המעצבת הבריטית סטלה מקרטני פאנל בנושא ההתחממות הגלובלית, שהתקיים על מדרגות בניין האופרה גרנייה. מקרטני, שהציגה למחרת קולקציה שעשויה מ– 75% חומרים בני קיימא, דיברה בגנות הגרין־ווש (״כיבוס״ התנהלות מזהמת כירוקה) הפושה בקרב מותגי אופנה ועל הקושי לתווך את מסרי המשבר האקלימי.

| התצוגה של סטלה מקרטני

| התצוגה של סטלה מקרטני

האכזבה | שאנל

שלוש עונות חלפו מאז הלך לעולמו המעצב האיקוני של בית האופנה הצרפתי שאנל. את מקומו ירשה וירג'יני ויארד, שהציגה בבוקר שלישי בשבוע האופנה בפריז את הקולקציה המוכנה ללבישה הראשונה שיצרה בגפה. התצוגה התקיימה באופן מסורתי בגרנד פאלה, הפעם בחלל שעוצב כגג בניין, והיא התקבלה על ידי הקהל והמבקרים באכזבת מה. אלה טענו כי יחד עם לגרפלד, התפוגגה גם הפנטזיה ואווירת האקסרווגנזה וכי למותג דרושה פרסונה חזקה מזו של ויארד.

| ההתפרצות

את הפוקוס והכותרות בתצוגה של שאנל גרפה אחת האורחות בקהל, שהתפרצה למסלול בעיצומה של התצוגה ונהדפה על ידי הדוגמנית ג'יג'י חדיד.

| התצוגה של שאנל

| התצוגה של שאנל

המוזמנים | גנבו את ההצגה

שבוע האופנה הפריזאי סיפק גם כמה מראות מעניינים בשורות הראשונות. לתצוגה של דיור התייצבו השחקנית ג'ניפר לורנס והדוגמנית קרלי קלוס. נעמי קמפבל החליפה פאות ושמלות בין התצוגות של ולנטינו ואוף ווייט, והראפרית קארדי בי הופיעה בחליפת חצאית קינקית בתצוגה של תום בראון. אך מי שתבע וקיבל את מרב תשומת הלב היה השחקן עזרא מילר, שהופיע לתצוגה של סן לורן בחליפת פרווה מלאכותית מנומרת עם מכנסיים תואמים, ועל פניו הכיתוב .Slut

| ג'ניפר לורנס בתצוגה של דיור

| נעמי קמפבל על המסלול בפריז



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות