אושיית הרשת שירן כדר-מילר גאה להציג: כך נראים החיים שלי באינסטגרם (וגם קולקציית הרהיטים החדשה שעיצבתי)

שירן כדר־מילר היתה סטייליסטית עד שגילתה את הפוטנציאל העסקי של האינסטגרם. עכשיו יש לה חשבון שבו היא מככבת הן בדמות ילדה שובבה חובבת ארנבים ולבבות, והן כאשה מינית מסתורית. בשתי הדמויות היא משווקת אשליית מציאות מפתה, וכעת גם קולקציית ריהוט חדשה

שירן כדר-מילר. מכוונת טוטאליתצילום: גיא כושי ויריב פיין

היום, בעידן שנשלט על ידי תוכניות מציאות ושהמציאות שמחוץ למרקע מתוּּּוכת בו באמצעות הרשתות החברתיות, חזון הפרסום האישי של אנדי וורהול נשמע כמו אמיתה ישנה. אבל כאשר האמן האמריקאי הנודע חזה שבעתיד יהיה כל אדם מפורסם במשך 15 דקות, הוא החמיץ חצי מהתמונה: את האפשרות של כל אדם להיות מפרסם לזמן בלתי מוגבל. ואם לדייק, להיות אושיית אינסטגרם. כלומר להתקיים בתוך אשכול פרסומות שהוא עצמו הגה, הפיק, צילם, עיצב והפיץ — בין לצרכים אישיים ובין מקצועיים, ולפעמים על קו התפר שביניהם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ