ואז נועה קירל ביקשה שן מזהב

איתי בצלאלי, הסטייליסט הקבוע של כוכבת הפופ, שילב בקליפ לשירה "פאוץ'" בין אקססוריז זולים לפריטים של נותנות החסות, "רנואר" ו"פילה". "אין פה פרסומת אגרסיבית", הוא מצהיר, ומגלה כמה הבוסית בת ה-18 מתערבת לו בעבודה

שירה פור
שירה פור
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
קירל בקליפ. השראה מהמזרח התיכון, M.I.A ובילי אייליש
קירל בקליפ. השראה מהמזרח התיכון, M.I.A ובילי איילישצילום: ערן לוי
שירה פור
שירה פור

מאז שיצא אתמול (שני), הספיק הקליפ החדש של נועה קירל לשיר "פאוץ'" לגרוף כמעט 400,000 צפיות ביוטיוב. בין שורות הקרדיטים לעוסקים הרבים במלאכה, מופיעים גם נותני החסות של הקליפ, חברות האופנה "רנואר" ו"פילה", שפריטים שלהן משולבים בכל אחת משבע מערכות הלבוש שמחליפה קירל לאורכו. כך, במובן מסוים, הקליפ הוא מעין פרסומת מושקעת בת 2:53 דקות. 

נועה קירל בקליפ ל"פאוץ'". מעין פרסומת מושקעת בת 2:53 דקות

קירל כמובן לא לבד. רק לאחרונה הושקו מספר קליפים שהם למעשה שיתוף פעולה מסחרי שמאפשר את הפקתם, בהם של עומר אדם וקו משקפי השמש שלו, במה שהפך למודל שגרתי למימונם. בעידן שבו ראפרים משלבים שמות מותגים במילות שיריהם — קליפים שמומנו על ידי מותגים הם בטח לא הפתעה. 

"לא רק שזה לא היה יכול לקרות בלעדיהם, רנואר ופילה הם ממש משפחה מבחינת נועה, היא מחוברת אליהם", אומר איתי בצלאלי, הסטייליסט הקבוע של קירל, שאחראי גם על ההלבשה בקליפ החדש. "נועה היא הרי הפרזנטורית של רנואר. אלה מותגים שהולכים איתה תקופה, והם מתאימים לה בול. הם נבחרו כי הם נכונים לה. קרה שם משהו מאוד קארמתי מבחינת הלוקים ולכן זה יצא כל כך טוב".

צילום: ערן לוי
צילום: ערן לוי
מתוך "פאוץ'". "זה רק נראה יקר"צילום: ערן לוי

בצלאלי: "זה לא שהכתיבו לי פריטים מסוימים שהייתי חייב להלביש אותה בהם. צריך לזכור שיש לי בוס אחד, וקוראים לה נועה קירל. היא חלק בלתי נפרד מתהליך הקריאייטיב"

את מערכות הלבוש של נותנות החסות, פילה ורנואר, תיגבר בצלאלי בעיצובים מקוריים שלו, בקולקציית פריטי ג'ינס שיצרו סטודנטים משנקר ובתכשיטים, כובעים ואביזרים זולים שנקנו בחנויות סיטונאות בדרום תל אביב, ביניהם שלל תיקי הפאוץ' שמופיעים בקליפ. "זה רק נראה יקר", אומר בצלאלי. "ניסינו ליצור עוד לוקים שאי אפשר למצוא בחנויות. מתחילת הדרך שלי, בגלל שאף אחד לא רצה לתת לי בגדים ותכשיטים להפקות, התרגלתי לעבוד עם סוחרים ברחוב כפר גלעדי, יצרתי שם קשרים. במקביל, היה לנו חשוב להראות את החליפה הגברית של רנואר, ואת חליפת ההיפ הופ הכסופה של פילה. אני אוהב שת"פים מסוג כזה, זה עושה טוב, זה מרים לכולם".

היה לך חופש יצירה?

"ברור, זה לא שהכתיבו לי פריטים מסוימים שהייתי חייב להלביש אותה בהם. צריך לזכור שיש לי בוס אחד, וקוראים לה נועה קירל. ישבתי איתה ועם נמרוד פלד, הבמאי, אצלי בדירה, והיא סיפרה לנו מה הולך להיות בקליפ ואיך היא הולכת להיראות. אנחנו מספקים לה את הסחורה. נועה היא חלק בלתי נפרד מתהליך הקריאייטיב והסטיילינג. הפעם היו לה השראות מגוונות — גם המזרח התיכון, גם M.I.A, גם בילי אייליש עם בגדי האוברסייז שלה. היא ביקשה למשל שתהיה לה שן מזהב, אז פנינו למעצבת התכשיטים מיה גלר והיא יצרה לה שן מיוחדת. הכל שירת את המראה הסופי. שום לוק לא התכוונן בשביל משהו או מישהו. יכולנו לבחור חולצה עם לוגו הרבה יותר בולט של פילה, אבל זה לא היה נחוץ. אין פה שום דבר 'לפנים', וזה מה שיפה. לא היה צריך ללחוץ את זה, וזה הכיף. אין פה פרסומת שקופצת באגרסיביות. אצל אמנים אחרים השת"פים הרבה יותר בוטים".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ