בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יופי

הכל ורוד: מותגי הקוסמטיקה נרתמים למאבק בסרטן השד

כבכל שנה, חודש המודעות לסרטן השד מביא עמו שלל מבצעים על מותגי קוסמטיקה ומגוון אפשרויות לתרום למאבק במחלה

4תגובות

כשהארגון הישראלי “אחת מתשע” קבע את שמו, הוא בוודאי לא תיאר לעצמו שיגיע היום שבו הסטטיסטיקות ידברו על אחת משש. לכן, ברור כי הצורך בתרומות ובעזרה למאבק במחלה ובהגברת המודעות אליה, הולך וגובר. החיבור בין מודעות לסרטן השד, בארץ ובעולם, ובין מותגי הקוסמטיקה, נשמע כמו דבר טבעי ביותר. מעבר למסחריות הטמונה בכך, השכילו רוב המותגים להציע כי חלק מסוים מסכום הקנייה יעבור לארגונים ולעמותות התומכים בחולות במחלה. הבולט בין המותגים בפעילותו להעלאת המודעות לסרטן השד הוא ללא ספק אסתי לאודר. גם השנה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו