המותג שלא מאמין בדוגמניות

בסיסלי פריז מעדיפים להציג רישומי פנים שאותן מאפרים עם מוצרי המותג. מבט על הקולקציה החדשה, "City Muse"

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילה אוחיון

בכל הקשור למושגים "קמפיין", "פרזנטורית", "הפנים של" וכיוצא באלה - במותג סיסלי פריז חושבים קצת אחרת. בצעד יוצא דופן, יחסית לתעשייה, הם בוחרים שלא לבחור דוגמנית שתציג מדי עונה את קולקציות האיפור החדשות שלהם, על שלטי החוצות ובמודעות הגלוסיות במגזינים.

במקום זאת, הם מפרסמים "Face Chart": לוח שעליו רישום של פנים, סטנדרטיות ככל האפשר, שאותן מאפרים בעזרת מוצרי המותג - צובעים את השפתיים בליפסטיק, מניחים סומק, צלליות ועוד - כדוגמה למראה שמעוניינים ליצור. מאחורי הבחירה הזו עומדת המחשבה כי קל יותר להתחבר לפנים לא מוגדרות, מאשר לאלו של דוגמנית בצילום מהוקצע.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ