בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בכריסטיאן דיור מתעסקים במיסטיקה

המותג דיור מציג קולקציית סתיו בהשראת חיבתו של המייסד לעולמות המיסטיקה והאסטרולוגיה

2תגובות

לכבוד עונת הסתיו, יצרו במותג דיור מראה בהשראת אהבתו של המייסד כריסטיאן דיור לעולם המיסטי, לקמעות ולכוכבים – "Mystic Metallics". שתי פרזנטוריות נבחרו לקמפיין: נטלי פורטמן, המציגה את קו האיפור הקלאסי יותר ומחליפה העונה את מוניקה בלוצ'י; ודפני גרונוולד, שמפרסמת את הקו ה"בוגר" יותר, שבו גם מוצרי הטיפוח. על צלליות הקולקציה מוטבע כוכב, כסמל למיסטיקה האהובה על דיור. נגיעה משמחת נוספת בנוסטלגיה בקולקציה קשורה לגוון הליפסטיק. הוא הומצא במיוחד עבור גרייס קלי ב-1975 ונקרא "דרלינג" (מספרו 775),...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו