בכריסטיאן דיור מתעסקים במיסטיקה

המותג דיור מציג קולקציית סתיו בהשראת חיבתו של המייסד לעולמות המיסטיקה והאסטרולוגיה

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילה אוחיון

לכבוד עונת הסתיו, יצרו במותג דיור מראה בהשראת אהבתו של המייסד כריסטיאן דיור לעולם המיסטי, לקמעות ולכוכבים – "Mystic Metallics". שתי פרזנטוריות נבחרו לקמפיין: נטלי פורטמן, המציגה את קו האיפור הקלאסי יותר ומחליפה העונה את מוניקה בלוצ'י; ודפני גרונוולד, שמפרסמת את הקו ה"בוגר" יותר, שבו גם מוצרי הטיפוח.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ