בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ככה מתכוננים ביפן לחורף

המותג היפני שיסיידו משיק את מראה החורף שלו, בהשראת אמנות הלק היפנית

תגובות

בארץ, שיסיידו (Shiseido) היפני הוא מותג קוסמטיקה בלבד. בארץ המקור שלו, לעומת זאת, שיסיידו הוא עולם ומלואו, עם קו מזון עשיר, סוגים רבים של תה יפני ועוד מוצרים רבים. לכאן, כאמור, מגיע נתח קטן מתחום הקוסמטיקה והאיפור. לכבוד החורף, יצר דיק פייג' - המנהל הקריאייטיבי של המותג שיסיידו מאז 2007 - מראה יפני נקי וקלאסי. פייג' נוהג לצלם, לאפר ולקחת חלק פעיל בתצוגות המתקיימות בשבועות האופנה ברחבי העולם במהלך השנה. לדבריו, כל דבר שהוא רואה בנסיעותיו משפיע עליו, והוא דואג לצלם ולתרגם זאת ולבסוף גם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו