ככה מתכוננים ביפן לחורף

המותג היפני שיסיידו משיק את מראה החורף שלו, בהשראת אמנות הלק היפנית

הילה אוחיון
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הילה אוחיון

בארץ, שיסיידו (Shiseido) היפני הוא מותג קוסמטיקה בלבד. בארץ המקור שלו, לעומת זאת, שיסיידו הוא עולם ומלואו, עם קו מזון עשיר, סוגים רבים של תה יפני ועוד מוצרים רבים. לכאן, כאמור, מגיע נתח קטן מתחום הקוסמטיקה והאיפור.

לכבוד החורף, יצר דיק פייג' - המנהל הקריאייטיבי של המותג שיסיידו מאז 2007 - מראה יפני נקי וקלאסי. פייג' נוהג לצלם, לאפר ולקחת חלק פעיל בתצוגות המתקיימות בשבועות האופנה ברחבי העולם במהלך השנה. לדבריו, כל דבר שהוא רואה בנסיעותיו משפיע עליו, והוא דואג לצלם ולתרגם זאת ולבסוף גם למראות איפור.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ