מה נשים ישראליות רוצות

מותג הטיפוח קרליין משיק את מראה החורף שלו, ומכוון אל הרצון הישראלי לפשטות

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הילה אוחיון

"החוקים ברורים: אם מדגישים חלק אחד בפנים, חלק אחר נשאר עדין יותר; ובמראה איפור צריך שיהיו 'שלבים', המאפשרים 'לעצור' בנקודה מסוימת ולהשאיר את המראה יומיומי, או 'להמשיך' באותה נקודה כדי להפוך אותו למראה ערב. הישראליות אוהבות נוחות, מולטיטסקינג ומולטי-שימושיות בכל מוצר, ובעיקר לא רוצות להסתבך מדי".

על הציטוט וה"חוקים" האלו חתום עומר אסף, המאפר הראשי של חברת קרליין, שטוען כי הוא יודע כמה דברים על איפור לישראליות ועל מה שהן אוהבות. מראה החורף של המותג, שנקרא "משחקים של אור", הוא - כמו המותג עצמו – תוצרת כחול-לבן.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ