בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הוניגמן: הפילטר הישראלי

כמו ברשתות רבות, קולקציית אביב־קיץ של הוניגמן מאמצת את הטרנדים של אתרי החיזוי. אבל מעצבי החברה הצליחו למתן את אלו ולתת להם פרשנות רגועה

תגובות

טרנדיות ומובילות אופנתית הפכו בשנים האחרונות לקלישאות יחצניות המלוות כמעט כל קולקציה חדשה של רשתות האופנה. עד כדי כך הן התבססו, שנדמה כי מלבד הרצון לסמן "וי" על מגמות אופנתיות שכחו הרשתות שהן אמורות להלביש נשים שהמעקב אחרי הטרנדים האלה הוא מבוקשן האחרון. ומאחר שמרבית הרשתות משתמשות באותם אתרי חיזוי טרנדים, רוב הקולקציות שלהן נכנסות לאותן קטגוריות קלישאיות (ע"ע משחקים גרפיים, שנות ה-60, צבעי ניאון וכיוצא בזה) בלי שעברו בפילטר מקומי או זכו לאינטרפרטציה המתאימה למותג וללקוחה שלו. זו הסיבה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו