הוניגמן: הפילטר הישראלי

כמו ברשתות רבות, קולקציית אביב־קיץ של הוניגמן מאמצת את הטרנדים של אתרי החיזוי. אבל מעצבי החברה הצליחו למתן את אלו ולתת להם פרשנות רגועה

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סהר שלו

טרנדיות ומובילות אופנתית הפכו בשנים האחרונות לקלישאות יחצניות המלוות כמעט כל קולקציה חדשה של רשתות האופנה. עד כדי כך הן התבססו, שנדמה כי מלבד הרצון לסמן "וי" על מגמות אופנתיות שכחו הרשתות שהן אמורות להלביש נשים שהמעקב אחרי הטרנדים האלה הוא מבוקשן האחרון. ומאחר שמרבית הרשתות משתמשות באותם אתרי חיזוי טרנדים, רוב הקולקציות שלהן נכנסות לאותן קטגוריות קלישאיות (ע"ע משחקים גרפיים, שנות ה-60, צבעי ניאון וכיוצא בזה) בלי שעברו בפילטר מקומי או זכו לאינטרפרטציה המתאימה למותג וללקוחה שלו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ