הילה אוחיון

לקמפיין הקיץ שלו בחר השנה מותג התכשיטים הדני פנדורה בנשים ידועות שעם זאת אינן סלבריטאיות מובהקות. הבלוגרית הידועה גאראנס דורה, למשל, וגם מוניקה רוז, ג’וליה ואן־בוהם ואחרות. בעזרת הנשים הממשיות האלה בעלות הזיקה הברורה לעולם האופנה, כך מאמינים מנהלי המותג, מוצגת הטרנדיות של פנדורה באופן נגיש יותר משהיתה מוצגת על ידי דוגמניות־על.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ