רנואר מציגה תמונה חדשה

התצוגה של רנואר לקראת סתיו־חורף 2014-2013 היתה לא רק מוצלחת כלשעצמה, אלא גם הטובה ביותר שהציג המותג מאז היווסדו. זה לא היה רק המופע, גם לא רק הקולקציה. זה היה המסר שהועבר ושבישר על שינוי יסודי בגישה ועל סימון קהל יעד מוגדר

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
שחר אטואן

לא נעים להיזכר ברגעים של אי־הצלחה, ואפילו נעים פחות כשמישהו אחר מזכיר לך, פרט לחריג אחד: כאשר זה נעשה כדי להצביע על קפיצת מדרגה, אפילו על מהפך של ממש. רק אז נוח להתענג על כברת הדרך שנעשתה. אין לדעת מה התחולל במשרדי רנואר בפרק הזמן שבין שתי התצוגות שהעלה השנה המותג, אבל מפנה חיובי מהסוג הזה אכן התחולל שם וקשה להתעלם מנוכחותו. אם התצוגה האפית לציון 20 שנות פעילות המותג, שהועלתה במארס השנה, היתה מאכזבת במיוחד, באה עכשיו התצוגה לסתיו־חורף 2014-2013 והפכה את התמונה על פיה. התצוגה הזאת, שהתקיימה בשבוע שעבר, היתה לא רק מוצלחת כשלעצמה, אלא גם המוצלחת ביותר של הרשת מאז נוסדה ב-1993. נכון לעכשיו, לפני רנואר נפתח אופק החדש והוא מסתמן כדבר הטוב ביותר שקרה למותג זה זמן מה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ