המשפחה המפוצלת של קסטרו - קולקציה - הארץ

המשפחה המפוצלת של קסטרו

מה יגיע לחנויות קסטרו בסתיו־חורף 2014-2013? האם רק המלתחה האפרורית ונעדרת המעוף שנראתה בחדר התצוגה של המותג? או גם שפת העיצוב המתוחכמת שנצפתה על מסלול התצוגה? מגמת המשפחתיות של קסטרו מרמזת שהתשובה תהיה מאכזבת

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שחר אטואן

ביוני השנה הודיעו מנהלי קסטרו על כוונתם להשיק קו הלבשה מיוחד לילדים. במסיבת העיתונאים הוצגו המתווה לקו החדש ואריזתו הגרפית, המבוססת על איורים נאיביים של רובוט, ינשוף, מוצץ או כתר.

גבי רוטר, מנכ”ל משותף בקסטרו, הסביר כי כל אחד מהאיורים ילווה חטיבה נפרדת בבגדי הילדים, שבאופן טבעי נחלקים על פי גילים. “קו הילדים הופך את המותג שלנו למשפחתי”, הוא אמר אז על הקו החדש, שאוסף ראשון שלו יושק בתחילת השבוע הבא, ולא היה אפשר שלא להיזכר במשפט הזה בזמן הצפייה בתצוגה של קסטרו לסתיו־חורף 2014-2013, שנערכה בתל אביב השבוע. אין ספק, שב והידהד קול פנימי במשך התצוגה, שמשפחתיות והתרחבות מעסיקים כעת את גבי רוטר ואת רעייתו, המנכ”לית המשותפת אתי רוטר.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ