ההחמצה של איזבל מראן ב-H&M

למעצבת הצרפתייה איזבל מראן יש מעריצות מושבעות כמו קירסטן דנסט וקייתי הולמס. אבל הקולקציה שעיצבה ל-H&M היא אוסף לא אחיד של מישהי שיש לה סטייל אבל לא ברור אם הוא מתאים לכולם

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סהר שלו

כבר תשע שנים ש-H&M מקיימת שיתופי פעולה עם מעצבים ואיקוני אופנה. זה החל ב-2004, בשיתוף פעולה עם המעצב הנודע קארל לגרפלד, ומאז הלכה הרשימה והתעשרה בשמות כמו סטלה מקרטני, ויקטור ורולף וסוניה רייקל, ובשמות מותגים ובהם קום דה גרסון, לאנוון, ורסאצ'ה ומרג'יאלה. ובמבט לאחור, נראה שזה סיפור מורכב. מצד אחד, חשיפה תקשורתית עצומה, מיליוני חובבי אופנה שממתינים בתורים ארוכים בכל השקה והשקה, ומותגים שהופכים מנחלתה של כת סגורה של פשניסטות למוכרים ואהודים על ידי המונים. מצד אחר, תרגום זול ולא איכותי של פריטים רבים, והרושם המצטבר שמדובר במיזם שיווקי שמטרתו להגביר את התיאבון לצריכה יותר מאשר ב"דמוקרטיזציה של האופנה" במובנה הבסיסי ביותר.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ