תמר קרוון מנהלת משחק הרכבה אופנתי

שיתוף פעולה בין רשת TwentyFourSeven לסטייליסטית והעיתונאית תמר קרוון הוליד קולקציה מצומצמת עם גזרות מדויקות וצבעוניות נכונה. אבל בחירת הבד מעיבה עליה

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סהר שלו

התחרות העזה בין רשתות האופנה המהירה לא חדשה, אבל נדמה שבשנים האחרונות היא קפצה מדרגה. הקפיטליזם המאוחר, עם המבחר האינסופי שלו, בעיקר מאותו הדבר, הוביל ליצירתו של נוף אופנתי אחיד כמעט: פריטים שנולדים בתצוגות האופנה בערים כמו פריז ומילנו ומשוכפלים מיד לאלפי העתקים זולים ברשתות העולמיות והמקומיות. שיתופי הפעולה בין הרשתות למעצבי־על, לאיקונות אופנה, למוזיקאים ולאמנים נולדו בדיוק משום כך ונועדו לבדל קולקציות ולהטעין אותן במקדם הנחשקות שאבד להן בדרך. אם יצירת האמנות איבדה את ההילה שלה, הרי באופנה המצב חמור בהרבה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ