בקסטרו מציעים ביגוד אתלטי אבל צועדים במקום

תצוגת אביב־קיץ 2014 של קסטרו נערכה במרכז הלאומי לספורט. אבל הרושם הכללי - למעט חריגים מרשימים - היה של לאות

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שחר אטואן

תחרות זה דבר נפלא. מאז שמנהלי רנואר קיבלו החלטה להחיש את הקצב ולמרק את תדמית המותג ואת הקולקציות העונתיות שלו, אפשר לחוש בתסיסה בזירת רשתות האופנה המקומיות. לרוב היא לטובת קהל הצרכנים. לקראת האביב הקרוב, למשל, מנהלי קסטרו החליטו להציע את קולקציית מסלול התצוגה שלהם למכירה באתר המותג. הרעיון היה לעגן את הקולקציה הייעודית הזאת - שמעיקרה כוללת פריטים ספורים בעיצוב מאתגר או נועז שנוצרו לצורכי תצוגה על המסלול - כחלק בלתי נפרד מהקולקציה הרחבה שתימכר במהלך העונה בסניפי המותג ברחבי הארץ.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ