קולקציה

מיכאלה ברקו כבר מרגישה נוח ללבוש "עונות"

הבגדים בקולקציית האביב של ONOT לא נראים כמו אבות־הטיפוס המוכרים לנשים לא רזות. זה אומר שחלקם ייחודיים ועל חלקם היה אפשר לוותר

שחר אטואן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
שחר אטואן

בשנת 1988 כיכבה מיכאלה ברקו על שערו של "ווג" האמריקאי, ו"עונות" היתה חברה להלבשת נשים במידות גדולות שכמעט מלא לה עשור (היא נוסדה ב-1979). באותה שנה היה קשה לחשוב על ניגודים גדולים מאלו: ברקו, רק בת 18 ובאחד מרגעי השיא של הקריירה שלה כדוגמנית בינלאומית, ייצגה אידיאל רענן של פרופורציות גופניות ושל אופנה עילית אירופית. ואילו כשהשם "עונות" עלה לאוויר השתרך אחריו הכינוי הלא מחמיא "אוהלים פרחוניים”, בשל הדעה הרווחת אז, שנשים שאינן נראות כמו ברקו יש לכסות בבגדים רחבים בהדפסי פרחים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ