סהר שלו
סהר שלו

הרשת הספרדית מנגו מעולם לא היתה חדשנית או פורצת דרך. לרוב היא סיפקה את הסחורה המצופה ממנה, דהיינו - לתרגם טרנדים עולמיים במהרה ובמחירים שווים לכל נפש. אבל למרות הכוונות הגלויות ("אנחנו מתרגמים מעצבי אופנה ומותגים כמו סן לורן, איזבל מראן או סלין ומתאימים את זה ללקוחות שלנו", אמרה לי בפרזנטציה אחת מנציגות הרשת בגילוי לב נדיר), נדמה כי בעונות האחרונות תשומת הלב של הרשת הופנתה יותר לתג המחיר ופחות לפריטים שאליהם הוא קשור.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ