טופשופ בעיצוב קייט מוס: מתחשק לצאת לרחוב בפיג'מה

קבוצת הפריטים בהשראת פיג'מות היא המוצלחת בקולקציה החדשה והנחטפת שעיצבה קייט מוס לרשת האופנה הבינלאומית טופשופ לאביב/קיץ 2014

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סהר שלו

חלפו כמעט שלוש וחצי שנים מאז הקולקציה המשותפת של דוגמנית־העל קייט מוס וחברת האופנה הבריטית Topshop, ומאז - כפי שהעידה מוס בדפים שחולקו לעיתונאים - היא התבגרה. "הייתי יותר 'גירלי' ולבשתי דברים קטנים ופרחוניים", היא סיפרה, "היום הכל קיבל אינטרפרטציה בוגרת וקצת יותר מתוחכמת". הקולקציה, שנחתה אתמול בחנות בקניון רמת אביב ונחטפת שם ובמקומות אחרים בעולם, היא דוגמה לאופן שבו חברות אופנה מהירה מנסות לייחד את הקולקציות שלהן ומשתמשות באיקונות אופנה או מעצבי על כדי למשוך עוד קהלים, הפעם בוגרים יותר.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ