ראלף לורן: הלוגו חשוב יותר

בקולקציה החדשה של ראלף לורן, הגברים נאלצים לשאת לוגו שהופך אותם לשלט פרסומת

סהר שלו
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
סהר שלו

לא ברור למה המחלקה המסחרית של ראלף לורן מתעקשת על ריטוש תמונות הדוגמניות באופן קיצוני כל כך, אבל הפרסומת האחרונה של המותג ב"ניו יורק טיימס" היא באמת שיא של טיפשות שיווקית: גופה של הדוגמנית היפהפייה רוטש עד שנראתה כמו שעועית מאודה, והמותג ספג שוב ביקורת קשה ברחבי האינטרנט. לעומת זאת, שיטוט בחנות המותג ברמת אביב הניב כמה פריטים מוצלחים ולבישים, כאלה שלא זקוקים לריטוש על אף אחד, גם אם מחייבים אולי ריטוש של חשבון הבנק מפאת המחירים הגבוהים (וגבוהים באופן שערורייתי ממחירם בארצות הברית) של רובם.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ