לוצ'י נעלמה, וקרייזי ליין נהיה צעיר יותר

קולקציית הקיץ של קרייזי ליין פונה לנשים במנעד רחב של מידות וגילים. למרות זאת היא מצליחה להימנע מערבובייה סגנונית ומציעה מגוון יפה

הילה אוחיון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הילה אוחיון

קולקציית הקיץ של רשת האופנה לנשים קרייזי ליין חושפת, בעיקר, את השינוי שעבר המותג הזה בשנה האחרונה. עם סגירתו של המותג לוצ׳י, השייך לאותה קבוצה ונועד לנשים צעירות יותר, הוא נבלע לתקופת מה בחלק מחנויות קרייזי ליין. כעת, משהמותג נסגר רשמית והסטוקים שנותרו חוסלו, בקרייזי ליין נדרשה חשיבה מחדש. עד כה פנה המותג לנשים מבוגרות יחסית, לא לנערות, ושווק במנעד מידות רחב יחסית. הבסיס הזה לא השתנה, אך כיום קהל היעד רחב יותר וכולל גם נשים צעירות, וטווח המידות הוא 38 ועד 52 ברוב הדגמים המאפשרים זאת - ובהתחשב בכך שבכל עונה יוצאת קולקציה עם מאות דגמים, הספקטרום בהחלט רחב מאוד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ