כל יום ים

שוק בגדי הים בישראל משווע להתרחבות. האם המותג החדש "מובו" של משה בוהארון, המיוצר ומעוצב בברזיל, הוא חלק מהפתרון?

הילה אוחיון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הילה אוחיון

עד לפני שלוש שנים בערך, שוק בגדי הים בישראל התרכז ברובו ברשתות האופנה או במותגים עצמאיים מעטים, שהוציאו קולקציות מדי קיץ, ונחו בחורף. אבל מזג האוויר המקומי, המאפשר שמונה חודשים בממוצע של קיץ, מזמין ריבוי של מותגי בגדי ים מכל הסוגים, תוך מתן דגשים על צרכים ספציפיים.

משה בוהארון הוא מייסדו של מותג ישראלי חדש ושמו "מובו", המיוצר ומעוצב בברזיל. לבוהארון ניסיון של שנים עם מותגי בגדי ים אחרים שייבא מברזיל, ועם הניסיון למד את הדקויות והפרטים הקטנים, החשובים בפיסות בד קטנות כל כך מלכתחילה. כך היתה הקולקציה הראשונה שעיצב יחד עם צוות מעצבים ויצרנים בברזיל, אשר מורכבת מבגדי ים בגזרות ביקיני, עם קשירה מאחור או בגזרת סטרפלס, ושלושה דגמים של בגדי ים שלמים. רוב ההדפסים הם הדפסים מקוריים שעוצבו בסטודיו הברזילאי, ובעונה הבאה יעבדו על הדפסים נוספים, לצד בגדי חוף, קרמים תואמים להגנה מהשמש, מגבות חוף ועוד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ