בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המותג "ורסוס" עם קולקציה לא מהפכנית אך ראויה

המותג הצעיר מבית האופנה האיטלקי ורסאצ'ה, שזוכה לתחייה מחודשת, מציג הפתעות לא רעות. גם אם אניני טעם ימשכו כתפיים וימשיכו למותגים נחשבים יותר

תגובות

המותג ורסוס, הקו הצעיר יותר של מותג האופנה האיטלקי ורסאצ'ה, מעלה על הדעת את כל אותם דברים שהפכו את מותג האם לשם דבר, לטוב ולרע: נועזות (ויש האומרים פרובוקטיביות זולה), שיק איטלקי (אחרים יטענו שזוהי פרחיות איטלקית) וניחוח סלבריטאי שנודף מהאימג' הציבורי שלו. קל לשפוט את המותג עוד לפני שדורכים בחנות הפופ אפ שנפתחה אתמול בחנות של פקטורי 54 ברמת אביב, אבל צריך לזכור שהמותג, שהוקם ב-1989 ונפח נשמתו ב-2005, גם הוקם לתחייה מחודשת והשכיל מאז לאייש מעצבים אוואנגרדיים נחשבים כג'.וו.אנדרסון וכריסטופר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו