בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקו הפשוט של מאניה ג׳ינס

הקולקציה החדשה של מאניה ג׳ינס מתאימה אך ורק לגברים צעירים ורזים יחסית

תגובות

המותג מאניה ג׳ינס קיים בישראל כבר 12 שנים, מאז 2002, ולכבוד החורף הקרוב הוא ממקם עצמו מחדש במנעד האופנה הקיים. אורן יפרח, מעצב המותג, מסביר כי הקולקציה החדשה מיועדת לקהל ספיציפי מאוד. לדבריו, הקולקציה מתאימה לגברים עד גיל 30, בערך, וטווח המידות מתחיל באקסטרה סמול ומגיע רק עד אקסטרה לארג׳. קהל היעד הוא אם כן גברים צעירים ורזים יחסית. את קמפיין החורף שלהם מוביל לראשונה עוז זהבי, שהיה בעבר פרזנטור של רנואר, ובחלק מהתמונות נראית גם בחורה לבושה בבגדי המותג ברקע. אך יפרח ממהר להבהיר כי אף שידוע לו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו