קלוד סמואל, קיץ 2012: משקפיים הפוכים

בקולקציה החדשה מציע מעצב המשקפים פרשנויות עכשוויות לדגמים מהעבר. הפעם חשוב לו שהקהל יביט דווקא בדוגמנים שמאחורי העדשות

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הילה אוחיון
מתוך הקמפיין לאביב-קיץ 2012 של סמואל (במרכז). מזכיר את מסעות הפרסום של בנטוןצילום: ינאי יחיאל

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ