כל יום ים

שוק בגדי הים בישראל משווע להתרחבות. האם המותג החדש "מובו" של משה בוהארון, המיוצר ומעוצב בברזיל, הוא חלק מהפתרון?

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הילה אוחיון

עד לפני שלוש שנים בערך, שוק בגדי הים בישראל התרכז ברובו ברשתות האופנה או במותגים עצמאיים מעטים, שהוציאו קולקציות מדי קיץ, ונחו בחורף. אבל מזג האוויר המקומי, המאפשר שמונה חודשים בממוצע של קיץ, מזמין ריבוי של מותגי בגדי ים מכל הסוגים, תוך מתן דגשים על צרכים ספציפיים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ