קולקציית הגמר של ליאת ברנדל־גילאון פוגשת את המציאות

במותג חדש שהקימה הצליחה ליאת ברנדל־גילאון להפוך את קולקציית הגמר הסטודנטיאלית שלה, "מציאות מדומה", ללבישה ומסחרית - ובכל זאת לשמור על ייחודיותה

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
סהר שלו

ליאת ברנדל־גילאון סיימה ללמוד במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר רק בשנה שעברה, אבל מאז היא הספיקה להציג את קולקציית הגמר שלה בשבוע האופנה בטוקיו ולפתוח מותג עצמאי המשלב אלגנטיות בנוחות יומיומית. את הקונספט של המותג היא אמנם מכנה "קז'ואל קוטור" (ומישהו יצטרך יום אחד לתת את הדעת על השימוש המופרז במונח "קוטור" בישראל), אבל רוב הפריטים בה מוכנים ללבישה, ובחלקם טווח הצבעים מעניין.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ