הקו הפשוט של מאניה ג׳ינס

הקולקציה החדשה של מאניה ג׳ינס מתאימה אך ורק לגברים צעירים ורזים יחסית

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הילה אוחיון

המותג מאניה ג׳ינס קיים בישראל כבר 12 שנים, מאז 2002, ולכבוד החורף הקרוב הוא ממקם עצמו מחדש במנעד האופנה הקיים. אורן יפרח, מעצב המותג, מסביר כי הקולקציה החדשה מיועדת לקהל ספיציפי מאוד. לדבריו, הקולקציה מתאימה לגברים עד גיל 30, בערך, וטווח המידות מתחיל באקסטרה סמול ומגיע רק עד אקסטרה לארג׳. קהל היעד הוא אם כן גברים צעירים ורזים יחסית. את קמפיין החורף שלהם מוביל לראשונה עוז זהבי, שהיה בעבר פרזנטור של רנואר, ובחלק מהתמונות נראית גם בחורה לבושה בבגדי המותג ברקע. אך יפרח ממהר להבהיר כי אף שידוע לו שגם נשים נוהגות ללבוש את הג׳ינסים שלהם, המותג לא נועד לנשים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ