ללכת לעבודה עם הטריינינג

המטרה בקולקציה החדשה של Hoodies היא לאפשר לנשים שלא לצאת מהטריינינגים הנוחים שלהן, ולגרום לאותם טריינינגים להיראות טוב יותר ואופנתיים יותר

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הילה אוחיון

קארין שוק, מעצבת המותג Hoodies, מספרת כי זה שנתיים שהיא עושה כל שביכולתה להפוך את מותג הבייסיק למותג אופנתי לכל דבר. המטרה, היא מסבירה, היא לאפשר לנשים שלא לצאת מהטריינינגים הנוחים שלהן, ולגרום לאותם טריינינגים להיראות טוב יותר ואופנתיים יותר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ