שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הסקייטרים חוזרים למסך הגדול ומראים שגם כאייקוני אופנה הם עדיין מהפכניים

לפני 20 שנה הנציח הבמאי לארי קלארק את תרבות הסקייטרים רגע לפני שהפכה לתעשיית מיליארדים השולטת באופנת הרחוב. בסרט חדש הוא חוזר אליה ומוכיח שהרוח שלה לא השתנתה

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

עשרים שנה עברו מאז העלה הבמאי האמריקאי לארי קלארק לאקרנים את "Kids", הסרט שמבקר קולנוע אחד, שפיספס את המסר, כתב עליו שהוא נראה כמו "מודעה לא מוצלחת של קלווין קליין". בסרט ההוא הנציח קלארק את תת תרבות הסקייטרים זמן קצר לפני שהפכה לתעשייה המגלגלת מיליארדי דולרים, עם מותגים כמו Huff ו-Supreme השולטים באופנת הרחוב ועם פריטי מפתח שנכנסו לקאנון. בסגנון הסינמה וריטה שמזוהה אתו הוא שפך אור על תת התרבות הזאת, שעד אז כמעט שלא נחשפה, והנציח את הרגע ההוא שבו נעורים, סטייל לא מודע, סמים ורוח החופש עדיין לא מותגו ולא טבעו בשטף הסחורות הקפיטליסטי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ