פן ערביסטית فنعربيستيت

מאז המלכה נור לא נראות שמלות כה מרהיבות על השטיח האדום במזרח התיכון

מעבר להיותו חגיגה קולנועית, פסטיבל הסרטים אל־גונה שבמצרים מעלה שאלות הן על הקולנוע בעולם הערבי והן על מעמד הנשים בו

ראג'אא נאטור
ראג'אא נאטור
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ראג'אא נאטור
ראג'אא נאטור

האהבה לסרטים היא לא הסיבה היחידה שאני כותבת על פסטיבל אל־גונה. אני אוהבת סרטים – אבל אני מתה על שמלות ערב ותכשיטים. אני מריחה אירוע תרבותי־אופנתי וחושי נדלקים. אמנם מאז ימיה של המלכה נור – דיאנה שלנו במזרח התיכון – שתמונותיה עיטרו גם את כלי התקשורת הישראליים, לא עקבתי באותה אדיקות אחרי שמלות השטיח האדום באזורנו; אבל פסטיבלי הקולנוע של קאן, של ונציה וגם של אל־גונה – העיר המצרית השוכנת לחופו של הים האדום – בהחלט מספקים הזדמנות לכך.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ