מזרחית מדוברת

יוסי אוחיון רוצה לשנות את החברה הישראלית עם כרזות חתרניות

אחרי שהיה ראש המחלקה לעיצוב חזותי בבצלאל נהפך יוסי אוחיון לכוכב רשת, שמעלה כרזות פוליטיות קולעות. בשיחה עמו הוא מנתח את הקמפיינים של נתניהו ושל גנץ ומסביר למה בחר לקרוא למותג שלו "מרוקו סכין"

אינס אליאס
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אינס אליאס

"כחול לבן זה כמו הליכוד רק בלי המרוקאים” - זאת כותרת הכרזה שהעלה באחרונה לעמוד הפייסבוק שלו יוסי אוחיון. האיש שהיה אחראי לקמפיינים "ישראל מחכה לרבין" ו“לא סחבק" של אהוד ברק ולסלוגן "כיפת ברזל חברתית", עיצב תקליטים פורצי דרך (כמו "בגלל הרוח" של שלומי שבת ואסופת האלבומים "עבודה עברית") וכיהן כראש המחלקה לעיצוב חזותי בבצלאל - הוא היום גם כוכב רשת, שמעצב כרזות פוליטיות פרובוקטיביות ולא חושש להביע את עמדותיו. חלק מהכרזות הללו, שמתעדכנות כל יום, אף הוצגו בתערוכה של אוחיון באוקטובר 2019 בגלריה פורטה בתל אביב. השבוע, ביום הבחירות, פירסם כרזה הקוראת לצאת ולהצביע תחת הכותרת ״אין פעם רביעית״, כשפתק הצבעה לבן מוצג חצי גרוס.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ