מסע בעקבות הפות: כתבה ראשונה בסדרה

ביצי ג'ייד, ניתוחי הצרה, לייזר להבהרה, תכשירי לחות, ומה לא? בשנים האחרונות, במקביל לירידה בניכור בין נשים לגופן, עוברת הוואגינה מתקפה שיווקית חסרת מעצורים הנשענת דווקא על הדימוי העצמי הנשי הפגום. בשיחה איתה מסבירה ד"ר ג'ן גונטר, גינקולוגית, מנתצת מיתוסים ידועה ומחברת רב מכר בתחום, איך עובד כל הפייק ניוז הזה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איור של נשים בתוך ואגינה
איור: נועם ברגר
שירלי גל
שירלי גל
שירלי גל
שירלי גל

"את צעירה מכדי לדעת את זה, אבל בסבנטיז האופנה היתה ללבוש את הג'ינסים הכי הדוק שאפשר. לא היתה בהם אז לייקרה, ואנחנו שכבנו על המיטה ופשוט משכנו את הרוכסן שלהם למעלה עם פלייר", אומרת ד"ר ג'ן גונטר. "הג'ינסים אז היו כל כך הדוקים על הגוף, שיכולת לראות את המחשוף של שפתי הוואגינה שלך – וזו היתה הנקודה. ואני שואלת את עצמי – איך הידרדרנו כל כך, מהטרנד ההוא בסבנטיז, שבו חשפנו בגאווה את השפתיים, ועד ימינו אנו, כשצוחקים עלייך אם רואים את אותו המחשוף".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ