פינת הילד

שלום כיתה א', שלום ארנב

הספר “מונו הוא לא ארנב, ואני בכלל לא מעוניינת לדבר עליו עכשיו” מצליח לתת ביטוי לצורך של ילדים באובייקט מעבר ולמורכבות של תהליך ההתבגרות

דוד רפ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דוד רפ

בשבוע "הקליטה", שבו נכנסים הילדים לגנים ולבתי הספר, מתחדדת התחושה שאולי הילדים של ימינו לא מעורים מספיק בתיאוריות ההתפתחותיות שלאורן גדלו הוריהם. שהות במחיצתם "במסגרות החינוכיות" השונות מדגימה למשל את הרלבנטיות של תיאוריית אובייקט־המעבר – אותו חפץ האמור לסייע לתינוקות ולילדים קטנים בתהליכי פרידה; אך נדמה שה"אובייקט" הוא לא פעם דווקא ההורה במקום מוצץ הגומי או ארנב הבד הקלאסיים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ