שלום כיתה א', שלום ארנב - ילדים - הארץ
פינת הילד

שלום כיתה א', שלום ארנב

הספר “מונו הוא לא ארנב, ואני בכלל לא מעוניינת לדבר עליו עכשיו” מצליח לתת ביטוי לצורך של ילדים באובייקט מעבר ולמורכבות של תהליך ההתבגרות

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
דוד רפ

בשבוע "הקליטה", שבו נכנסים הילדים לגנים ולבתי הספר, מתחדדת התחושה שאולי הילדים של ימינו לא מעורים מספיק בתיאוריות ההתפתחותיות שלאורן גדלו הוריהם. שהות במחיצתם "במסגרות החינוכיות" השונות מדגימה למשל את הרלבנטיות של תיאוריית אובייקט־המעבר – אותו חפץ האמור לסייע לתינוקות ולילדים קטנים בתהליכי פרידה; אך נדמה שה"אובייקט" הוא לא פעם דווקא ההורה במקום מוצץ הגומי או ארנב הבד הקלאסיים.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ