הקמפיין נגד ילדים שמנים הוא חציית קו אדום

לביזוי של נשים בחוצות כבר התרגלנו. עכשיו מתברר שגם ילדים הם יעד לגיטימי להשפלה

צפי סער
צפי סער
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
צפי סער
צפי סער

לביזוי, השפלה ואלימות כלפי נשים כבר התרגלנו. פה אשה כפותה בתנוחת אונס בכרזה שנמרחה על קניון ארנה, שם אשה סתומת-פה בסרט דביק – לא חסרות דוגמאות לפרסומות שקוממו פמיניסטיות נודניקיות. יש גם רבות אחרות שהן כה שגרתיות שלא קמה נגדן צעקה גדולה. כי כמה אפשר.

אבל הפעם נחצה קו אדום. הקמפיין שמתעמר בילדים שמנים כל כך אכזרי, לא ייאמן ממש, ורבים שוברים את הראש בניסיון להבין מה עומד מאחוריו. טענת הפרסומאים שמדובר בקמפיין לטובת הציבור ונגד השמנה יכולה להתקבל על הדעת רק אם מאמינים שהם לוקים בשכלם. ואפשר לומר עליהם הרבה דברים, בייחוד אחרי הקמפיין הזה, אבל נראה שמנת המשכל היא לא הבעיה, לפחות לא הגדולה ביותר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ