קמפיין ההשמנה עובר לדיאטת כאסח

בעקבות הלחץ הציבורי והטענות על השפלת ילדים שמנים, הורד הקמפיין העוסק בהשמנת ילדים

דפנה ארד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דפנה ארד

קמפיין שלטי חוצות שעוסק בהשמנה בקרב ילדים עורר השבוע הד ציבורי ותרעומת נגד מפרסמים שחוטאים בביוש שמנים - העלבת כבדי משקל ותקיפתם על כך. מדובר בקמפיין של חברת שילוט החוצות JCDecaux ישראל, שהושק לאחר תחרות קופירייטינג ועיצוב כרזות בקרב גולשים ומשרדי פרסום מובילים. עם השקת הקמפיין, על פני 400 מתקני מודעות של החברה בעיר תל אביב, הודיע מנכ"ל החברה, פיליפ רו: "מטרתנו היא לעורר מודעות ציבורית לנושא, מתוך סובלנות ורגישות למורכבות הנושא, ומתוך הבנה שהפתרון – בידיים שלנו".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ