מותגי היוקרה מתחרים ביניהם על שוק בגדי הילדים

שמלה של לאנוון ב-1,200 דולר, מעיל גשם ב-1,570. אחרי ההשקעה בתיקי יד ממותגים, בתי האופנה פונים לפלח שוק חדש. השאלה אם הלקוחות ייענו

קתי הורין, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קתי הורין, ניו יורק טיימס
שמלה של לאנוון, 1,200 דולר; מעיל של לאנוון, 1,570 דולר; נעליים של רייצ'ל ריילי, 190 דולרצילום: ניו יורק טיימס

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ