לפגוש את מקבת בכיתה ח'
מה קורה כאשר מנסים ליישם תוכנית לימוד חדשה, המחייבת לחשוף תלמידי כיתות ז’ ו־ח’ לטקסטים הכתובים בשפה ארכאית
קלייר נידל הולנדרניו יורק טיימס
קלייר נידל הולנדרניו יורק טיימס
לעתים קרובות תוהים מורים ומומחים לחינוך כיצד חידושים או רפורמות יבואו לידי ביטוי בכיתת הלימוד. אלא שההתייחסות לכיתת לימוד טיפוסית, המייצגת לכאורה כל כיתת לימוד אחרת, אינה מעוגנת במציאות. למעשה, לכל כיתה דינמיקה משלה ומעולם לא לימדתי בשתי כיתות דומות. יתר על כן, כל כיתה גם נשמעת אחרת.