"השחף": צורת היצירה

המחזה של צ'כוב הוא על אהבה, ועל אומללות הדמויות, אבל הוא גם עימות על צורתו הנכונה של התיאטרון. עירא אבנרי מביים את "השחף" כאילו הוא קוסטיה טרפלב, שמחזהו הוא המוקש שיחשוף את התיאטרון של אמו במערומיו

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

הבמאי עירא אבנרי וגרעין קבוצת השחקנים שיצרו בשנה שעברה גרסא בימתית מרשימה של "מרי סטיוארט" של שילר בתיאטרון תמונע עושים זאת שוב, עם יצירה קלאסית מאתגרת לא פחות: "השחף" של צ'כוב. מעבר לסיפור הדמויות ואומללותן יש במחזה זה עימות אסתטי על צורת התיאטרון הרצויה, שמהדהד ויכוחים דומים בימינו, בעולם ובישראל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ