"לה טרוויאטה" מושלמת בכיכובה של אווה מיי

זמרת הסופרן האיטלקייה, עם הפילהרמונית הישראלית, גרמו ליצירתו של ורדי להישמע פתאום כחדשה

חגי חיטרון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
חגי חיטרון

זו היתה ממש אופרה אחרת. במקום משפט זה יכולתי לכתוב גם מלה אחת: "מושלם" - ולקלוע ביתר חסכנות לאיכות הקונצרט אמש, שבו בוצעה האופרה "לה טרוויאטה" של ורדי. יכולתי גם לבחור כותרת ארוכה אחרת, הולמת, כמו "קוראים לה אווה מיי".

אופרות ברמת ביצוע מרשימה מאוד כבר הידהדו בהיכל התרבות לא פעם, בקונצרטים של הפילהרמונית, אבל דומה שהפעם זה שיא, או לפחות אחד השיאים הכי גבוהים: "לה טרוויאטה", שכבר שחוקה מרוב השמעות, נשמעה פתאום כמו חדשה, למן צלילי הפתיחה בנגינה נפלאה של התזמורת. ממש אופרה אחרת. אפשר לכתוב הפעם על הקולות; אפשר לכתוב על מה שהאמנים בעלי הקולות עשו בקולות שלהם; אפשר לכתוב על החוויה האופראית-דרמטית בכללותה. בכל ההיבטים האלה מה שמתבקש הוא אשד של סופרלטיבים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ