"פרק ב'" של ניל סיימון בתיאטרון באר-שבע עשוי כהלכה

מחזה של ניל סיימון היום בתיאטרון מרפרטוארי לא זקוק להתנצלות שהוא רק "לחם וחמאה" ולא קלאסיקה או מחזה מקורי. הוא זקוק רק לביצוע עשוי כהלכה, ובתיאטרון באר שבע הוא בהחלט זכה לכך, עם אמיר קריאף בתפקיד ריאליסטי בן זמננו ומיכל ינאי שמוכיחה שהיא גם שחקנית תיאטרון מהנה

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

המנהל האמנותי של תיאטרון באר שבע ובמאי ההצגה הזו, רפי ניב, נשמע כמעט מתנצל בדברים שכתב בתכניה של ההצגה: לצד קלסיקה ומחזאות מקורית, הוא מסביר, התיאטרון הרפרטוארי מעלה לפעמים את "הלחם והחמאה", קרי משהו פשוט, אנושי, אולי אפילו קצת בידורי וקצת מרגש, לא חשוב במיוחד מעבר לעצמו.

אני יכול להבין את הצורך להתנצל, שהרי מבקרי תיאטרון כמוני מייסרים את התיאטרון הרפרטוארי בכל פעם שהוא מעלה משהו שסתם נועד ליהנות, והוא לא קלסי או מקורי. אבל האמת האמיתית היא שכשהצגה כזאת, "הלחם והחמאה" עשויה כהלכה, מעצם עשייתה היא מצדיקה את קיומה ולא מצריכה התנצלות. מה שיפה בלחם הוא שלחם – כמו נפתלי בנט – לא מתנצל. הוא מה שהוא, והוא חי עם זה בשלום.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ