בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"יחסים מסוכנים": יפה, לא מסעיר

תרגיל בתיאטרון תקופתי יפה עם נגיעות מעדכנות בתנועה ובמוסיקה, על שני בגירים שמשתעשים באהבתם של אחרים, ומגלים שיצריהם אינם בשליטתם. גומר מי שגומר אחרון

2תגובות
במרכז התמונה השחקנית לאה גלפנשטיין בתפקיד ססיל, ישובה, בשמלה חשופת כתפיים. משמאל אסנת פישמן בתפקיד המרקיזה דה מרטיי, יושבת כשפניה ימינה, ואביב אלוש בתפקיד הרוזן ולמון רוכן לעברה. ברקע מספר דמויות העומדת עם הגב
ז'ראר אלון

הדבר הראשון הראוי לציון בעיני על הצגת "יחסים מסוכנים" בתיאטרון הבימה הוא יופיה: שבע נברשות תלויות מעל במה המוקפת משלושה צדדים במסכים העשויים רצועות שחורות, שניתן לראות מבעדן תנועת דמויות; על הבמה נעות דמויות בלבוש תקופתי – סוף המאה השמונה עשרה, העת בה מתרחשת עלילת רומן המכתבים העסיסי הזה – בגווני אוף-ווייט למיניהם. קטעי כוריאוגרפיה מסוגננת של מירי לזר, לצלילי מוסיקה תקופתית מעודכנת ("עונות השנה" של ויוולדי בגיטרות חשמליות ו"ווג" של מדונה עם השורה המשמעותית strike a pose) מרשימים ומיוחדים. על...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו