"יחסים מסוכנים": יפה, לא מסעיר

תרגיל בתיאטרון תקופתי יפה עם נגיעות מעדכנות בתנועה ובמוסיקה, על שני בגירים שמשתעשים באהבתם של אחרים, ומגלים שיצריהם אינם בשליטתם. גומר מי שגומר אחרון

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

הדבר הראשון הראוי לציון בעיני על הצגת "יחסים מסוכנים" בתיאטרון הבימה הוא יופיה: שבע נברשות תלויות מעל במה המוקפת משלושה צדדים במסכים העשויים רצועות שחורות, שניתן לראות מבעדן תנועת דמויות; על הבמה נעות דמויות בלבוש תקופתי – סוף המאה השמונה עשרה, העת בה מתרחשת עלילת רומן המכתבים העסיסי הזה – בגווני אוף-ווייט למיניהם. קטעי כוריאוגרפיה מסוגננת של מירי לזר, לצלילי מוסיקה תקופתית מעודכנת ("עונות השנה" של ויוולדי בגיטרות חשמליות ו"ווג" של מדונה עם השורה המשמעותית strike a pose) מרשימים ומיוחדים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ