"הדיבוק": דור 2.0

ההצגה של "גשר" מנסה לסמן את שונותה מהמקור המיתולוגי של הבימה, ויבגני אריה יודע ליצור במה מעניינת בכל רגע. המחזה שכתב רועי חן על סמך המקור קרוב אליו יותר משנדמה, ועולם המתים הוא צבעוני ומפתה לחיות בו

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

הצגת “הדיבוק” בתיאטרון גשר היא אירוע עוד לפני שהתחילו החזרות: התיאטרון המיוחד במינו השני שיצא מרוסיה, שבעים שנה אחרי הבימה, חוזר בעברית למחזה של ש. אנ-סקי שהיה למיתוס תיאטרוני עולמי, יהודי וישראלי. פעם וכטנגוב, שנודע ביכולתו ליצור במה אקספרסיבית, והיום, יבגני אריה.

כתבות מומלצות

משה טוב עם אשתו רות וילדיהם. הסיפור הוסתר במשך שנים

מתחת לאף של פינושה, השגריר הישראלי הציל מאות צ'יליאנים ממוות

התינוק הרוקד של "אלי מקביל"

אנחנו נתקלים במילה הזאת כל הזמן, מעטים יודעים מה מקורה

לפי תושבים, הורים המחפשים לילדיהם עתיד טוב יותר לא רושמים אותם לבתי הספר הממלכתיים-ערביים

למעט מאוד ערבים ביפו יש תואר אקדמי. המכשולים מתחילים כבר בגן

שיעור תכנות בבית ספר בנס ציונה. תפקידם של המורים נהפך לקשה מתמיד

ב-1 בספטמבר כבר לא אהיה מורה. שבעה רגעים מתוך המסע שלי במערכת

גרירת המסעדה, בשבוע שעבר. בלטה בקו הרקיע של נמל אברדין מאז 1976

המסעדה הצפה שהיתה מסמלי הונג קונג טבעה, ועבור התושבים זה סימן

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ