"אותלו": כשיאגו הוא הבמאי

הבמה ריקה, ויאגו מגולל באזנינו את טינתו ושנאתו לאותלו ומספר את המערכה הראשונה. בגירסא של התיאטרון מסלובניה יאגו הוא גם במאי ומנהל ההצגה, מונטנו חולק איתנו את הבעיות בהן נתקלו השחקנים בהתמודדות עם שייקספיר, והרצח הבלתי נמנע מתבצע לא במיטה, אלא במהלך סעודת ערב חגיגית. לא בלתי מעניין, גם אם לא שלם

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

אחרי שתי הצגות שייקספיריות רבות משתתפים ומבוססות על קונספט ויזואלי עשיר, מקורי ומעורר דמיון, התיאטרון של לובליאנה מסלובניה מציעה גישה כמעט נזירית: במת אולם קאמרי שתיים ריקה וחשופה, עד הקיר האחורי השחור, ולבמה הריקה נכנס יאגו – השחקן מאתיי פוץ – ומספר לנו , כשהוא מגלם את כל שאר התפקידים, את המערכה הראשונה של המחזה הנקרא על שמו של המצביא המאורי אותלו, שנסחף בקנאתו ורוצח את אשתו דסדמונה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ