למה הסופרמרקטים בישראל מכוערים כל כך?

בעוד שבארה"ב ובאירופה הסופרמרקטים מושקעים ומעוררי תיאבון, בישראל רשתות השיווק פשוט מוותרות על האסתטיקה. מעצבי שטחי מסחר מאמינים שהצרכן הישראלי יעדיף תמיד מוצר זול על פני חוויית קנייה יוקרתית. האם אנחנו באמת כל כך חסרי תחכום?

רותה קופפר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רותה קופפר

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ