למה הסופרמרקטים בישראל מכוערים כל כך?

בעוד שבארה"ב ובאירופה הסופרמרקטים מושקעים ומעוררי תיאבון, בישראל רשתות השיווק פשוט מוותרות על האסתטיקה. מעצבי שטחי מסחר מאמינים שהצרכן הישראלי יעדיף תמיד מוצר זול על פני חוויית קנייה יוקרתית. האם אנחנו באמת כל כך חסרי תחכום?

רותה קופפר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רותה קופפר

מפעם לפעם מישהי, שלרוב קונה את מצרכיה במכולת או דרך האינטרנט, מוצאת את עצמה כלואה באחד ממרכולי הענק המרוחקים ממרכזי הערים, אותם מרכולים שמוכרים את מוצריהם לא רק בזול, אלא בחצי חינם. אחרי שיטוט ארוך ומתיש ודחיפת עגלת ענק עם גלגלים סרבניים שוב היא ליד הקופות, משלמת כפליים ממחיר קנייה רגילה, ועם הרבה יותר מדי מצרכים. בשובה הביתה היא מגלה כי גם הפעם קנתה מיונז במחיר מצוין, וכעת יש במזווה לא פחות מ-12 צנצנות, שילוו אותה כנראה לאורך כל השנה האזרחית החדשה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ